Promocje, rabaty, zniżki – to hasła przykuwające uwagę, wywołujące przyjemny dreszczyk, a przede wszystkim poczucie, że uda nam się zdobyć towary lub usługi w bardzo konkurencyjnych cenach – kto z nas nie czuł dumy, czy radości kupując ulubioną płytę/książkę/sweter z 50% rabatem?

Właśnie w ten nurt i te emocje wpisały się zakupy grupowe. Ich idea jest prosta – w grupie siła.  Agregator zakupowy udostępnia użytkownikom określoną ilość kuponów na zakup danego sprzętu/usługi/wyjazdu w atrakcyjniejszych cenach – wiele z portali wskazuje próg, jakim jest minimum -50% od ceny regularnej.

Kto więcej zyskuje i czy firmom się to opłaca?

Zysk jest obopólny – reklamodawca/sprzedawca sprzedaje towar po niższej cenie, ale ilość „zakupów” ma rehabilitować oferowany rabat. Użytkownik natomiast dostaje asortyment z znacznie niższej cenie, co pozwala w przypadku usług na kilkukrotne skorzystanie z oferty, albo w ogóle skorzystanie – niektóre usługi są tak kosztowne, że bez „opcji grupowej” wielu z nas nie mogłoby sobie na niego pozwolić.

Lokalizacja

Większość portali target uje oferty według lokalizacji oraz kategorii – w przypadku usług online (kursy, warsztaty, szkolenia) możemy z nich skorzystać w dowolnym miejscu. Podobnie, jeśli chodzi o oferty Ravel – weekendowe wyjazdy, zagraniczne wycieczki oraz zakupy w sklepach internetowych. Lokalizacja uwzględniana jest przede wszystkim w przypadku usług, ofert gastronomicznych, sprzedaży bezpośredniej.

Bezpieczeństwo

Nad bezpieczeństwem naszego zakupu czuwa portal, w jakim go dokonujemy. Pamiętaj również o dokładnym sprawdzeniu oferty, jej warunków (oferty turystyczne mają określony czas realizacji, kwestię wyżywienia etc.) i przede wszystkim firmy, jaka ją oferuje. Te kilka prostych wskazówek pozwoli nam w pełni cieszyć się i korzystać z niewątpliwie korzystnych ofert grupowych.

Sprawdź aktualne oferty INFOBUZER – zakupy grupowe, kupony rabatowe Katowice, zakupy grupowe, kupony rabatowe Trójmiasto i inne polskie miasta!

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Similar Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.