content marketing

W sieci aż wrze po przeprowadzeniu dużej ankiety przez Content Marketing Institute. Firma spytała niemal 20 liderów ze świata content marketingu o przyszłość i kierunki rozwoju branży. Jakie wnioski wysnuto? Sprawdźmy.

Jeszcze bliżej klienta

Wiele podmiotów jasno dało do zrozumienia, że walka o klienta przybiera na sile. Podczas układania swojej oferty i strategii, niezwykle ważne jest, aby opierać ją na swoich najmocniejszych stronach i nie rozszerzać swojej oferty do granic możliwości. Klient woli wąsko wyspecjalizowanych ekspertów.

Jakość nad ilość

Czasy, w których wygrywała ilość odeszły w zapomnienie. Obecnie Content Marketing opiera się na tworzeniu coraz mocniejszego, lepszego i bardziej merytorycznego contentu. Pochwalają to największe wyszukiwarki świata, które przez swoją politykę – chcąc nie chcąc – kreują trendy branży. Google promuje solidny content, a karze publikacje o pomijalnej jakości – podobnie myślą klienci.

Więcej technologii

Technologia wciska się w coraz więcej dziedzin naszego życia i nic nie wskazuje na to, że zamierza przestać. Obecnie również w Content Marketingu wykorzystuje się całą masę nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a prognozy jasno wskazują, że trend ten mocno się pogłębi. Przykładem może być regularne aktualizowanie algorytmów robotów Google, które analizują, przeszukują i oceniają publikowane treści.

Content Marketing widzi również potężną szansę w rozwoju uczenia maszynowego i związanej z tym tematem sztucznej inteligencji. Wykorzystanie VR (wirtualnej rzeczywistości) i AR (rozszerzonej rzeczywistości) przez marketingowców to tylko kwestia czasu.

Chcesz lepiej poznać Content Marketing? Sprawdź artykuł o 10 faktach z branży: http://www.kuzniatresci.pl/artykuly/fakty-o-content-marketingu-o-ktorych-prawdopodobnie-nie-wiedziales/

Autor artykułu:  MARCIN CICHOCKI KOWAL TREŚCI

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *