Głównym czynnikiem, decydującym o pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania jest liczba linków, które kierują do domeny. Jednak w działaniach SEO kluczową rolę odgrywa nie tylko ilość, ale i jakość pozyskanych linków, dlatego bardzo ważne jest ich źródło, ponieważ na tym opiera się budowa autorytetu strony.

Pozycjonowanie Niemcy – link building

Linki, zwane inaczej hiperłączami, to mówiąc najprościej elementy w obrębie strony, które przenoszą w inne miejsce. Są to niezwykle ważne czynniki rankingowe, dlatego chcąc uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce, trzeba je zdobywać.

Źródeł pozyskiwania linków jest bardzo wiele, podobnie jak i ich rodzajów. Poniżej kilka słów o typach linków:

  • Wewnętrzne/zewnętrzne – są to wszystkie odnośniki prowadzące do stron, które znajdują się w obrębie jednej domeny. Dzięki nim, Google może określić strukturę strony, a także określić hierarchię podstron.
  • Dofollow/nofollow – pojęcia te są związane z atrybutami, które są przypisane do linków. Biorą je pod uwagę roboty Google skanujące stronę. Głównym zadaniem tego typu linków jest przekazanie części wartości strony na której są umieszczone, a następnie przeniesienie jej na stronę pozycjonowaną. Linki z atrybutem dofollow mają w procesie SEO większe znaczenie, jednak nofollow także przynoszą korzyści.
  • Graficzne – linki z plików graficznych, także mogą kierować do dokumentów zewnętrznych, mogą to być np. logotypy. W takiej sytuacji charakter opisu odsyłacza przejmuje opis alternatywny grafiki, umieszczany w atrybucie alt.

Więcej informacji na temat budowania autorytetu strony poprzez jakościowy link building znajdziesz na stronie oraz blogu CodeEngineers – pozycjonowanie Niemcy.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *