W sieci aż wrze po przeprowadzeniu dużej ankiety przez Content Marketing Institute. Firma spytała niemal 20 liderów ze świata content marketingu o przyszłość i kierunki rozwoju branży. Jakie wnioski wysnuto? Sprawdźmy.
Jeszcze bliżej klienta
Wiele podmiotów jasno dało do zrozumienia, że walka o klienta przybiera na sile. Podczas układania swojej oferty i strategii, niezwykle ważne jest, aby opierać ją na swoich najmocniejszych stronach i nie rozszerzać swojej oferty do granic możliwości. Klient woli wąsko wyspecjalizowanych ekspertów.
Jakość nad ilość
Czasy, w których wygrywała ilość odeszły w zapomnienie. Obecnie Content Marketing opiera się na tworzeniu coraz mocniejszego, lepszego i bardziej merytorycznego contentu. Pochwalają to największe wyszukiwarki świata, które przez swoją politykę – chcąc nie chcąc – kreują trendy branży. Google promuje solidny content, a karze publikacje o pomijalnej jakości – podobnie myślą klienci.
Więcej technologii
Technologia wciska się w coraz więcej dziedzin naszego życia i nic nie wskazuje na to, że zamierza przestać. Obecnie również w Content Marketingu wykorzystuje się całą masę nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a prognozy jasno wskazują, że trend ten mocno się pogłębi. Przykładem może być regularne aktualizowanie algorytmów robotów Google, które analizują, przeszukują i oceniają publikowane treści.
Content Marketing widzi również potężną szansę w rozwoju uczenia maszynowego i związanej z tym tematem sztucznej inteligencji. Wykorzystanie VR (wirtualnej rzeczywistości) i AR (rozszerzonej rzeczywistości) przez marketingowców to tylko kwestia czasu.
Chcesz lepiej poznać Content Marketing? Sprawdź artykuł o 10 faktach z branży: http://www.kuzniatresci.pl/artykuly/fakty-o-content-marketingu-o-ktorych-prawdopodobnie-nie-wiedziales/
Autor artykułu: MARCIN CICHOCKI KOWAL TREŚCI
- Torebka wieczorowa- potrzebuje jej każda kobieta - 16 Жовтня 2020
- Patelnia niezbędne akcesorium w każdej kuchni - 8 Жовтня 2020
- Sklep z tanimi akcesoriami dla biegaczy - 15 Вересня 2020