Spotkanie biznesowe w odpowiednim miejscu oraz właściwa prezentacja własnej osoby to pierwsze kroki, które otworzą nam drzwi do owocnej współpracy. Pierwsze wrażenie może zaważyć na wielu dalszych relacjach, dlatego warto zwrócić uwagę na każdy szczegół.

 

Elementy naszego wizerunku

Przygotowanie merytoryczne jest szalenie ważne, jednak pierwsze wrażenie to równie istotny element, który można zrobić tylko raz i ogromnie trudno je zmienić. Wiemy przecież, że dane spotkanie może się już nigdy nie powtórzyć i należy być przygotowanym w stu procentach. Odpowiednie przygotowanie do spotkania gwarantuje nam swobodę i naturalność w zachowaniu,  Wybórmiejsca przez naszego rozmówcę przestaję grać główną rolę kiedy elementem naszego wizerunku staje się ekskluzywny samochód.

 

Dobry samochód na spotkanie.

Pozornie pytanie z tematu artykułu wydaje się banalnie proste. Praktycznie każdy odpowie, że limuzyna będzie tu najlepszą opcją. Natychmiast w głowie pojawia się Mercedes klasy S, Audi A8 czy BMW serii 7. Nie można w żaden sposób podważyć prestiżu tych samochodów.

Wśród tych trzech wymienionych w tym pojedynku wygrywa Mercedes klasy S. Model ten ma bardzo długą tradycję, gdyż jest produkowany od 1972 roku i z każdym rokiem podbija serca automaniaków. W ten sposób stał się w segmencie F najpopularniejszym samochodem w swojej kategorii. Fakt, że poruszają się nim osoby ze świata polityki, biznesu, filmu i muzyki mówi sam za siebie. Wizualnie buduje wrażenie bardzo dostojnego i prestiżowego.

 

Zaskocz partnera biznesowego

W związku z tym, że naszego nowego potencjalnego partnera biznesowego powinno się zaskoczyć nie tylko wiedzą i profesjonalizmem, ale również wizerunkiem, to bardzo istotnym elementem będzie wybór pojazdu na spotkanie biznesowe.

Godna uwagi jest sylwetka samochodu Ferrari California, który zwraca uwagę innych użytkowników dróg oraz przechodniów. Ferrari to samochód luksusowy na zakup którego może sobie pozwolić jedynie określona grupa ludzi. Zatem nie ulega absolutnie żadnej wątpliwości, że zrobi doskonałe wrażenie na naszym rozmówcy.

Z tego powodu marka ta gwarantuje nam wyjątkowość i oryginalność praktycznie w każdym miejscu i w każdym czasie, w którym się pojawi. Logo Ferrari jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie jeśli chodzi o samochody sportowe. Dźwięk jaki wydobywa się z układu wydechowego przyprawia każdego mężczyznę o szybsze bicie serca.

W fabryce Maranello jest produkowanych tylko 6 000 sztuk Ferrari California rocznie. To bardzo mało, mając na uwadze popyt na ten konkretny model. Tak mała dostępność samochodów tego modelu, może świadczyć o tym, że jesteśmy prestiżowi, zatem warto zastanowić się nad jego wyborem na spotkanie. Jeśli nie stać nas na zakup takiego pojazdu, to z pomocą przychodzą wypożyczalnie samochodów luksusowych, gdzie za niewielkie pieniądze możemy wynająć idealny samochód na spotkanie.

Podczas pierwszej rozmowy biznesowej za nim przejdziemy do konkretów, bardzo ważnym elementem jest nawiązanie dobrego kontaktu. Jak to bywa z mężczyznami temat motoryzacji będzie w tym zakresie idealny. Rozmowa o samochodach będzie strzałem w dziesiątkę. Nasz przyszły partner biznesowy przekona się, że ma do czynienia z osobą wyjątkową, ceniącą oryginalność, która preferuje nietuzinkowe produkty, czego absolutnym dowodem jest Ferrari California

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *