Wysokiej jakości, zaprojektowane zgodnie ze standardami identyfikacji wizualnej, dobrane do profilu działalności danego przedsiębiorstwa materiały reklamowe przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Odpowiednio przygotowane wizytówki, notatniki, długopisy, ofertówki czy kalendarze personalizowane reklamując firmę, spełniają funkcję użytkową.
Upominki reklamowe powinny być funkcjonalne
Dlaczego najlepsze gadżety reklamowe to przedmioty użyteczne? Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty, ponieważ kojarzą się one z przyjemnymi doznaniami. Psychologowie wskazują na prosty mechanizm przenoszenia, który sprawia, że otrzymując podarek, nasze pozytywne emocje wiążemy nie tylko z samym przedmiotem oraz obdarowującym, ale również podświadomie również z logo czy nazwą firmy widoczną na danym gadżecie. Okazuje się, że 86 procent osób korzystających z podarunku, rozpoznaje logo przedsiębiorcy, które się na nim znajduje. Im częściej używa się gadżetu, tym bardziej nazwa lub grafika zapada w pamięć. To dlatego, nawet jeśli w danej chwili nie korzystamy z usług czy dóbr danej marki, kiedy nastąpi taka potrzeba, świadomie lub nie, wybierzemy właśnie ją.
Personalizowane kalendarze – dyskretna reklama
W tym kontekście, idealnym gadżetem reklamowym jest z pewnością personalizowany kalendarz. Korzystając z wersji biurkowej, ściennej czy książkowej, obdarowany nim Klient nie zapomina o naszej firmie, stale mając logo lub nazwę w zasięgu wzroku. Istotne jest, żeby oferowany gadżet był doskonały jakościowo i funkcjonalny. Prostota i elegancja sprawdzają się w każdym przypadku, stanowią również doskonałe tło dla większości logo. Pożądany, spójny z profilem naszej działalności efekt uzyskać można stosując różne techniki znakowania. Kancelaria adwokacka skorzystać może z efektownych nienachlanych i jednocześnie stylowych tłoczeń, a firma wdrażająca najnowsze technologie – postawić na precyzyjne kształty graweru laserowego.
Kalendarz książkowy – w biurze i poza nim
Personalizowany kalendarz książkowy to doskonały sposób na to, żeby nasi klienci nigdy o nas nie zapominali. Ścienne i biurkowe wersje, ograniczają zwykle reklamowe działanie do miejsca pracy, natomiast kalendarz książkowy, zarówno w wersji XL, o rozmiarze zbliżonym do A4, jak i w opcji kieszonkowej, towarzyszy często obdarowanemu także poza biurem. Wzrokowy kontakt klienta z nazwą, logo czy motto naszej firmy jest więc dość częsty. Kalendarze książkowe są zatem doskonałym z punktu widzenia założeń identyfikacji wizualnej, gadżetem upominkowym dla firm, z którymi współpracujemy. Warto postawić na naprawdę sprawdzone rozwiązania, takie jak wspomniana już wysoka jakość wykonania produktu i klasyczny design. Istotny jest również sposób zabezpieczenia przed otwarciem – idealne wydają się tu być elastyczne opaski przytrzymujące okładkę na miejscu – łatwe w zakładaniu i zdejmowaniu, dyskretne i funkcjonalne. Ważny jest też układ kalendarza. Okazuje się, że opcją najbardziej uniwersalną i najczęściej pożądaną wśród użytkowników kalendarzy książkowych jest rozkład tygodniowy, czyli wszystkie dni danego tygodnia widoczne po rozłożeniu kalendarza.
Dowiedz się więcej na http://regalo.pl/kategoria-produktu/moleskine/kalendarze-xl/
- Konferansjer – mistrz ceremonii i gospodarz niezwykłych wydarzeń - 16 sierpnia 2023
- Uprawnienia cieplne – klucz do skutecznego zarządzania systemami grzewczymi - 9 sierpnia 2023
- Tanie akcesoria do elektronicznych papierosów – jak znaleźć dobre oferty - 14 lipca 2023