Aby efektywnie prowadzić swój biznes, każda firma potrzebuje do tego jak największej liczby klientów. Nie dziwi więc fakt, jak wiele firm zakłada wizytówki swoich firm w Internecie, by tym samym zwiększyć zasięg i szanse na pozyskanie nowych klientów. Najważniejsze jest jednak to, aby wizytówka naszej firmy znajdowała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ dopiero to daje nam szanse, że zostaniemy zauważeni przez potencjalnego użytkownika. Tym, co miedzy innymi wpływa na nasze pozycje w wyszukiwarce są opinie Google.

Dodawanie opinii w Google – dlaczego ma tak duże znaczenie?

Opinie klientów to często podstawowe kryterium, jakim kierujemy się przy wyborze danej firmy. Również w sieci mają one ogromne znaczenie, nawet może ważniejsze, ponieważ nie tylko mają wpływ na wybór naszej firmy przez użytkownika, ale również na wyniki w wyszukiwarce Google. Im więcej firma posiada pozytywnych opinii, tym Google plasuje ją na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak wiemy, użytkownicy najbardziej mają zaufanie do tych firm wyświetlających się w pierwszej dziesiątce czy dwudziestce wyników, dlatego dodawanie opinii w Google to kluczowa kwestia, by pozyskać nowych klientów.

Dodawanie opinii w Google – jak zyskać pozytywne opinie?

Warto zachęcać klientów, aby zostawiali swoje opinie na temat naszej firmy w wizytówce Google. Niestety zazwyczaj użytkownikom nie chce się pisać pozytywnych komentarzy, więc raczej stworzenie takiej bazy opinii samodzielnie będzie bardzo trudne. Można zdecydować się na usługi profesjonalnych firm zajmujących się tworzeniem wartościowych opinii w wizytówce firmy. Oferują oni dodawanie opinii w Google, dopasowane do historii danej wizytówki oraz algorytmów filtrujących Google, dzięki czemu wizytówka naszej firmy jest lepiej widoczna i więcej użytkowników jest w stanie dowiedzieć się o naszej firmie.

Similar Posts