Głównym czynnikiem, decydującym o pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania jest liczba linków, które kierują do domeny. Jednak w działaniach SEO kluczową rolę odgrywa nie tylko ilość, ale i jakość pozyskanych linków, dlatego bardzo ważne jest ich źródło, ponieważ na tym opiera się budowa autorytetu strony.
Pozycjonowanie Niemcy – link building
Linki, zwane inaczej hiperłączami, to mówiąc najprościej elementy w obrębie strony, które przenoszą w inne miejsce. Są to niezwykle ważne czynniki rankingowe, dlatego chcąc uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce, trzeba je zdobywać.
Źródeł pozyskiwania linków jest bardzo wiele, podobnie jak i ich rodzajów. Poniżej kilka słów o typach linków:
- Wewnętrzne/zewnętrzne – są to wszystkie odnośniki prowadzące do stron, które znajdują się w obrębie jednej domeny. Dzięki nim, Google może określić strukturę strony, a także określić hierarchię podstron.
- Dofollow/nofollow – pojęcia te są związane z atrybutami, które są przypisane do linków. Biorą je pod uwagę roboty Google skanujące stronę. Głównym zadaniem tego typu linków jest przekazanie części wartości strony na której są umieszczone, a następnie przeniesienie jej na stronę pozycjonowaną. Linki z atrybutem dofollow mają w procesie SEO większe znaczenie, jednak nofollow także przynoszą korzyści.
- Graficzne – linki z plików graficznych, także mogą kierować do dokumentów zewnętrznych, mogą to być np. logotypy. W takiej sytuacji charakter opisu odsyłacza przejmuje opis alternatywny grafiki, umieszczany w atrybucie alt.
Więcej informacji na temat budowania autorytetu strony poprzez jakościowy link building znajdziesz na stronie oraz blogu CodeEngineers – pozycjonowanie Niemcy.
- Konferansjer – mistrz ceremonii i gospodarz niezwykłych wydarzeń - 16 sierpnia 2023
- Uprawnienia cieplne – klucz do skutecznego zarządzania systemami grzewczymi - 9 sierpnia 2023
- Tanie akcesoria do elektronicznych papierosów – jak znaleźć dobre oferty - 14 lipca 2023